...... Tam kawałek podłogi i tu kawałek podłogi, podłogi tylko mojej, podłogi ze zdjęciami tego co wokół nas, tego co na spacerach czy wypadach za miasto spotykamy, ze zdjęciami naszych latających, biegających, pełzających, ze zdjęciami świata braci naszych mniejszych ale nie tylko samych żyjątek ... martwa natura, zdjęcia ciekawych obiektów czy miejsc też są warte uwagi.
Mam nadzieję, że nie będzie nudno ... może zdjęcia nie są ,,górnych lotów,, ale ....... fotoamatorka tylko jestem, pstrykam dla przyjemności, pstrykam bo lubię ......

BĄDŹ TYM, KTÓRY OŚMIELA I DODAJE ODWAGI.

NA ŚWIECIE JEST JUŻ WYSTARCZAJĄCO DUŻO KRYTYKÓW

wtorek, 18 sierpnia 2009

Ważka

A mnie się nie chce spać ............ wkleję tą ślicznotkę a potem grzecznie do łóżeczka pójdę.

No co ..... muszę ją pokazać bo .......... inaczej nie zasnę.

Piękna ..... taka lekka, delikatna, wiotka ............ co ja się namęczyłam żeby jej zdjęcie zrobić.


5 komentarzy:

  1. Piękna! Jak Ci się udało ją sfotografować?? Uwielbiam ważki! I w ogóle owady wszystkie! Strasznie się cieszę, że założyłaś tego bloga :*
    Piękne zdjęcia, wszystkie bez wyjątku i Twoje komentarze do nich... Danusiu jesteś boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynko ona po prostu pozowała grzecznie (i to dość długo), wybrałam te najbardziej udane zdjęcia. Potem ,,goniłam,, inne ale jakieś ,,nerwowe,, były - nie dały się obfocić.
    A bloga założyłam ... bo miałam doła ... musiałam odreagować jakoś. No i w tamtym bałagan się zrobił .... . Owady są świetne ... a pająki naj ... .
    Martynko dziękuję!!! Zdjęcia nie są nadzwyczajne ... uczę się ... od trzech lat ... chyba. A komentarze? Spontaniczne ... przelewam myśli na gorąco.



    Dorotko dziękuję w imieniu ważki ... prawda, że cudowna.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie fotki!!! (o ważce nie wspoimając...) :)
    Jaki elegancki ten nowy blogg! Ja też planuję w swoim troszkę zmienić, ale muszę się córki prosić , bo sama nie umiem nic, buuuu

    OdpowiedzUsuń
  4. Anya, dziekuję ... staram się robić w miarę dobre zdjęcia. Miło mi, że Ci się podobają.

    Toż to standartowa skórka (gotowiec) a reszta tak jakoś wyszła. O kurcze, mówisz, że elegancki blog? Cieszę się!!!
    Ja wszystko sama - na wyczucie robię ... .

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...