...... Tam kawałek podłogi i tu kawałek podłogi, podłogi tylko mojej, podłogi ze zdjęciami tego co wokół nas, tego co na spacerach czy wypadach za miasto spotykamy, ze zdjęciami naszych latających, biegających, pełzających, ze zdjęciami świata braci naszych mniejszych ale nie tylko samych żyjątek ... martwa natura, zdjęcia ciekawych obiektów czy miejsc też są warte uwagi.
Mam nadzieję, że nie będzie nudno ... może zdjęcia nie są ,,górnych lotów,, ale ....... fotoamatorka tylko jestem, pstrykam dla przyjemności, pstrykam bo lubię ......

BĄDŹ TYM, KTÓRY OŚMIELA I DODAJE ODWAGI.

NA ŚWIECIE JEST JUŻ WYSTARCZAJĄCO DUŻO KRYTYKÓW

piątek, 30 kwietnia 2010

Dziś poważnie ...

Obiecany poważny post ...... bo praca w ogrodzie jest ,,poważna,, ale niezwykle przyjemna ....... dzisiaj widok z mojego okna - jak widać trochę roboty mnie tutaj jeszcze czeka ...... trzeba co nieco usunąć, co nieco przesadzić, co nieco dosadzić ...... .

A w tej nieszczęsnej części ogrodu muszę posadzić cieniolubne ...... jak widać tuje są nieprzepisowo wysokie - południowe godziny i moje rośliny mają już cień ...... nie tylko brak słonka słoneczkolubne wykańcza ...... posadzone za blisko płotu tuje wysysają korzeńskami wodę i składniki potrzebne do normalnego wzrostu moim roślinom ...... a te włażące na moją stronę gałęzie poobcinam i oddam (bo co cesarskie to cesarzowi) ..... .

Chociaż jestem ,,niespotykanie spokojny człowiek,, to wszystko ma swoje granice .... właściwie podchodzę już do takiego zachowania innych wyjątkowo spokojnie bo nie warto się denerwować ... cierpliwość, cierpliwość, cierpliwość ponad wszystko ..... kiedyś mnie takie zachowanie nieżyczliwych mi osób dołowało ...... teraz biorę to z humorem ...... nie wszyscy mnie przecież ,,muszą,, lubić ...... za dobrze by było ............ .


Moje piękne kwiaty czekają na swoją sesję fotograficzną .....

Miłego i słonecznego weekendu życzę.

......................................

3 komentarze:

  1. Z tujami jest problem. Mój sąsiad kiedyś poobcinał tuje (gałęzie) i za parę minut pokazała się Straż Miejska. Podobno jest to drzewo i nie wolno nawet jej podcinać bez zezwolenia (na owocowe takowego świstka nie trzeba). Uważaj Damurku, bo miły sąsiad może nagle okazać się nie miły i zadzwonić po odpowiednie służby !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że mi powiedziałaś ... teraz mogę iść do Straży Miejskiej i zapytać co mam z tym problemem zrobić ..... tym bardziej, że sąsiad ze swojej strony i z góry popodcinał a na moją się wylewają.

    OdpowiedzUsuń
  3. z drzewami iglastymi jako zywoplot zawsze jest problem.one po prostu sie nie nadaja, iglaki potrzebuja przestrzeni ,dusza sie jak im jest za ciasno

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...