...... Tam kawałek podłogi i tu kawałek podłogi, podłogi tylko mojej, podłogi ze zdjęciami tego co wokół nas, tego co na spacerach czy wypadach za miasto spotykamy, ze zdjęciami naszych latających, biegających, pełzających, ze zdjęciami świata braci naszych mniejszych ale nie tylko samych żyjątek ... martwa natura, zdjęcia ciekawych obiektów czy miejsc też są warte uwagi.
Mam nadzieję, że nie będzie nudno ... może zdjęcia nie są ,,górnych lotów,, ale ....... fotoamatorka tylko jestem, pstrykam dla przyjemności, pstrykam bo lubię ......

BĄDŹ TYM, KTÓRY OŚMIELA I DODAJE ODWAGI.

NA ŚWIECIE JEST JUŻ WYSTARCZAJĄCO DUŻO KRYTYKÓW

czwartek, 3 czerwca 2010

Deszczowy maj cd. ....

Było trochę słoneczka ... kilka dni ... nawet nie wiem ile ... stanowczo za mało ... i znowu deszcz ... .

Poszłam dzisiaj do ogrodu zobaczyć co porabia mój pajączek na margaretce ...... ma się świetnie ... ma już sąsiada ... jest ich coraz więcej ...

Zrobiłam znowu ,,trochę,, zdjęć ..... można je obejrzeć w MojejGalerii .... pierwszy album już czerwcowy, też mokry trzy pozostałe albumy są majowe .... przewaga zdjęć z kropelkami deszczu .... kilka słonecznych.

Dużo różnych żyjątek można spotkać w ogródku ... też są spragnione słońca ... oprócz ślimaków (chyba).

Każdy robaczek próbuje złapać jak najwięcej promyków słoneczka .....

Te stworzonka w moim ogrodzie mają pierwszeństwo przed innymi (no, może na równi z jeżami) ......... jaszczurki też mile widziane .......
Jaki to kwiatek???? ..... te deszczowe kuleczki są śliczne .....
Pękający mak .....
Tamaryszek ...... powyginany, poprzycinany ..... czyż nie jest piękny???
Jagoda kamczacka ...... można już iść na jagody ....

Oby do lata ...... a jeżeli też będzie .... tfu, odpukać ..... kiedyś musi wyjść słońce i mocno przygrzać!


7 komentarzy:

  1. zachwycam się twoimi zdjęciami. nie myślałaś o wystawie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jakież cudne zdjęcia...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piekny wrzut! naprawdę, jestem pod wrażeniem! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam z całego serducha!
    Cieszę się, że zdjęcia są oglądalne!

    Aga, nie myślałam o wystawie bo moje zdjęcia amatorskie są ... wystawy robią profesjonaliści.

    Joasiunia, sama się nimi ,,zachwycam,, nieskromnie mówiąc - cieszy mnie, że odrobinę więcej się nauczyłam (jako samouk).
    Duś, bo zaraz zacznę z aparatem 2 razy więcej latać:)

    Mnie się wydaje, że urodziłam się w nieodpowiednim miejscu i w nieodpowiednim czasie - teraz to ja sobie mogę tylko dla swojej dzikiej satysfakcji robić zdjęcia i do albumów w galerii wkładać .... zresztą, nigdy nie miałam siły przebicia ... niech więc jest jak jest.
    A jak się ma pecha to na całego - wybierałam się od miesiąca na warsztaty fotografii w Piwnicy na Dachu i ... i klops - wysokiej gorączki w tym dniu kiedy takowe były dostałam!!!

    Dziękuję Wam za docenienie tego co babcia robi:):):)
    Pozdrawiam optymistycznie - jeszcze ze mnie będą ludzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta ropucha jest obrzydliwa ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No co Ty ... sympatyczne stworzonko!
    Fakt, że trochę ,,przeraża,, swoim wyglądem ale w sumie fajna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tu widzę niemały talent fotograficzny :-). No i te wszystkie motyle i inne owady chyba same do Pani przylatują na sesje zdjęciowe :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...