...... Tam kawałek podłogi i tu kawałek podłogi, podłogi tylko mojej, podłogi ze zdjęciami tego co wokół nas, tego co na spacerach czy wypadach za miasto spotykamy, ze zdjęciami naszych latających, biegających, pełzających, ze zdjęciami świata braci naszych mniejszych ale nie tylko samych żyjątek ... martwa natura, zdjęcia ciekawych obiektów czy miejsc też są warte uwagi.
Mam nadzieję, że nie będzie nudno ... może zdjęcia nie są ,,górnych lotów,, ale ....... fotoamatorka tylko jestem, pstrykam dla przyjemności, pstrykam bo lubię ......

BĄDŹ TYM, KTÓRY OŚMIELA I DODAJE ODWAGI.

NA ŚWIECIE JEST JUŻ WYSTARCZAJĄCO DUŻO KRYTYKÓW

niedziela, 5 czerwca 2016

Taaaka ryba (powtórka z rozrywki) ...

Już drugi raz wzięłam udział w zawodach wędkarskich (Zawody Rodzinne, miejsce - Raj Wędkarza).
Z zeszłorocznych relacja TUTAJ


Nie, to nie nasze stanowisko ... ja wylosowałam stanowisko ósme.


Wędka, prawidłowo bat to się nazywa, zaczyna się pod krzesełkiem zaczepiona a kończy gdzieś tam nad wodą ...


Kilka zdjęć stawu, brzegów, roślinności i jego mieszkańców.


Do siedzenia i gapienia się na spławik można przywyknąć ... jeżeli ma się cierpliwość.


Jak już załapałam co i jak, jak już prawidłowo bata zarzucałam, jak już kilka okoni złowiłam to ... to pogoda się popsuła. Zaczęło grzmieć i lunęło.
Koniec zawodów.
Deszcz przestał padać. Ważenie złowionych ryb i oczywiście wypuszczenie ich na wolność.
Od rana lilie wodne zdążyły się otworzyć.


Dużej ważki w tym roku nie udało mi się ,,upolować,, nad stawem. Niełatwo jest trzymać w jednej ręce wędkę a w drugiej aparat. No i są wyjątkowo szybkie. Wszystkie ważki wyszły jak ta ... nieudane.


Za to po zawodach przyczepiła się do mnie taka mała i nie chciała się odczepić :)



To nic, że branie było marne, to nic, że pod koniec lało i grzmiało.
Na łonie przyrody jest zawsze przyjemnie ... woda, zieleń, kaczki i inne ptactwo (niektóre bardzo głośne jak pewien osobnik, który w pobliskich szuwarach miał gniazdo), mnóstwo różnych owadów wodnych ... itp. itd.

...................................................................................................................................................................

Bądź tym, który ośmiela i dodaje odwagi.
Na świecie jest już wystarczająco dużo krytyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że czasami mnie odwiedzasz ...
Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...